Študentke in študentje 2. letnika so se v okviru izbirnih predmetov Podjetništvo, Elektronsko poslovanje in Podjetništvo, trženje in kakovost storitev skupaj s predavateljicami jadranko Prodnik, Metko Nosan in Mojco Sendelbah udeležili 8. Slovenskega foruma inovacij, ki se je odvijal v Cankarjevem domu v Ljubljani.
Na pot smo se z vlakom odpravili v sredo, 13. 11. 2013. Predhodna rezervacija in nakup skupinskih vozovnic je poskrbela za udobne sedeže. Kratek sprehod do Cankarjevega doma in že smo bili na prizorišču letošnjega foruma.

 

 Študentke in študentje 2. letnika so se v okviru izbirnih predmetov Podjetništvo, Elektronsko poslovanje in Podjetništvo, trženje in kakovost storitev skupaj s predavateljicami jadranko Prodnik, Metko Nosan in Mojco Sendelbah udeležili 8. Slovenskega foruma inovacij, ki se je odvijal v Cankarjevem domu v Ljubljani.
Na pot smo se z vlakom odpravili v sredo, 13. 11. 2013. Predhodna rezervacija in nakup skupinskih vozovnic je poskrbela za udobne sedeže. Kratek sprehod do Cankarjevega doma in že smo bili na prizorišču letošnjega foruma.

Najprej smo se udeležili predavanja: Kako z nacionalno znamko I FELL SLOVENIA uspešno promovirati slovenske produkte. Govornik je bil gospod Andrej Pompe, strokovnjak za tržne znamke, predavatelj, svetovalec, mentor in moderator. Zanimivo je predstavil moč nacionalne znamke, kako jo uporabljati in kaj z njo pridobijo vsi deležniki te blagovne znamke.

Zatem smo si ogledali razstavo izbranih najboljših inovacij proizvodov, storitev in poslovnih modelov. Zastopana so bila zelo različna področja: ekologije, gradbeništvo, šport, arhitekture, medicine… Če koga zanima seznam finalnih inovacij, jo najde na naslednji povezavi
http://www.foruminovacij.si/resources/files/rezultati_seznam_finalistov-_splet-1.pdf.
V kratkem pa bo na spletni strani http://www.foruminovacij.si objavljen tudi virtualni katalog inovacij. Nekaj utrinkov si lahko seveda ogledate tudi na naših fotografijah. Inovatorji so prijazno odgovarjali na naša vprašanja. Videli smo lahko, da so med inovatorji kar prevladovali mladi.

Močno je bilo zanimanje za drugo predavanje »Crowdfunding – kultura množičnega financiranja podjetniških idej«. Crowdfunding je način za zbiranje denarja za projekt (ali cilj) s strani velikega števila investitorjev, ki so lahko fizične osebe. V svetu obstaja več platform za tovrstno zbiranje. Najbolj poznana sta Kickstarter in Indigogo.

In kako se tega izziva lotevajo slovenski projekti? Govorniki so bili Luka Piškorič, soustanovitelj skupnosti Crowdfunding.si ter dva mlada udeleženca crowfundinga.

Urška Sršen, soustanoviteljica in COO, je predstavila pot zbiranja sredstev za izdelek Babywatch, ki nosečnicam omogoča spremljanje nekaterih osnovnih funkcij zarodka med nosečnostjo Za projekt so zbrali 11.820 $ s podporo 101 člana. (http://www.indiegogo.com/projects?utf8=%E2%9C%93&filter_title=babywatch&search_submit=Search, https://www.babywatchome.com/).

Utrinke si lahko ogledate v Galeriji slik.